Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden zijn helder, eerlijk en makkelijk te begrijpen. Misschien wat versimpeld – de volledige versie van de algemene voorwaarden vind je daarom door op onderstaande knop te klikken:

  • Definities

De voorwaarden schrijven we zo dat uitleg van verdere definities niet nodig is.

  • Met wie je te maken hebt

Hey! Wij zijn XIVADA. Meer over ons lezen? Dat doe je op de ‘wie zijn wij’ pagina.

Ergens hulp bij nodig? Dan kan je ons zo bereiken:

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 17.00 uur. Zaterdag en zondag? Ook wij houden soms weekend!

Waar kun je ons vinden, maar niet bezoeken?
Kerver 19
5521DA Eersel
Nederland

Wellicht handig:

  • KvK-nummer: 59227761
  • Btw-nummer: NL002301125B30

 

  • Toepasselijkheid

Als je bij een product (hebt) bestelt, dan gelden de algemene voorwaarden. Voordat je de bestelling afrondt, vertellen we je hierover en geef je je goedkeuring op deze voorwaarden. 

  • Het aanbod

We doen ons best om elk product zo goed mogelijk te beschrijven en in beeld te brengen. Zo weet jij wat je bestelt, wanneer je het ontvangt en wat het kost. Het aanbod kan wijzigen. Mis je nog iets? Dan helpen we je graag aan die informatie. Een foutje? Dan mag je ons gerust verbeteren. Foutjes gebeuren en zijn dus geen reden tot schadevergoeding.  

  • De overeenkomst

Bij ons kun je makkelijk en met een gerust gevoel producten uitzoeken, bestellen en veilig betalen. Zodra je de voorwaarden accepteert en de bestelling bevestigt, hebben we officieel een overeenkomst. Die bestelbevestiging mailen we. Daarna gaan we voor je aan de slag om de bestelling snel en correct bij jou te laten bezorgen. Hierover houden we je goed op de hoogte. 

  • Herroepingsrecht

Soms is het geen liefde op het eerste gezicht. Dan horen we dit graag binnen 15 dagen en stuur je het artikel daarna binnen 15 dagen terug naar ons magazijn.  Een reden is niet verplicht, maar vinden we wel fijn!

Je belooft plechtig om zorgvuldig met producten en de verpakking om te gaan. Doe er niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou zou doen met jouw aankoop. Goed bekijken mag, maar gebruiken niet. Toch gebruikt en daardoor beschadigd? Brokken is dokken.

Jouw aankoopbedrag terugbetalen, doen we uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour – maar vaak al binnen 5 werkdagen!

  • Kosten van retourneren

Gratis retourneren bestaat niet en kost altijd geld. Wel zo eerlijk om die kosten samen te delen, toch? Wij nemen de grootste kostenpost op ons en vragen enkel een bijdrage van € 4,95 voor de terugreis. Dit verminderen we op jouw aankoopbedrag.

  • Wat je niet mag retourneren

Komt bijna niet voor. Alleen producten die speciaal voor jou zijn gemaakt en die wij daardoor niet zo maar aan een ander kunnen verkopen, nemen we niet retour. 

  • De prijs

De prijs staat duidelijk op de productpagina en is inclusief btw. Verzending is altijd gratis voor Nederland (behalve de Waddeneilanden), boven de 29 euro ook voor België. Heb je iets besteld? Dan wijzigen we de prijs natuurlijk niet. Te mooi om waar te zijn? Bij een duidelijke fout zijn we niet verplicht om het voor dat bedrag te leveren.

  • Garantie

Je ontvang een goed product én wat je hebt besteld. Toch iets niet in orde? Dan lossen we het voor je op. Meld dit dan zo snel mogelijk – zodat we snel weer een glimlach op je gezicht kunnen toveren. Bij onze producten ontvang je standaard 3 jaar garantie. Meer weten over garantie?

  • Levering en uitvoering

Met veel plezier pakken we jouw bestelling in en bezorgen deze op het door jou gekozen adres. Dit lukt bijna altijd in 1-2 werkdagen. Duurt het onverwachts toch langer dan we beloven? Dan laten we het zo snel mogelijk aan je weten.

In de track en trace zie je wanneer de bezorger langskomt. Niet thuis op het moment van bezorging? Dan gaat het automatisch naar een postpunt in de buurt. Haal het daar dan wel op tijd op om extra kosten te voorkomen. Gaat er iets mis met jouw bestelling tijdens het transport? Dan lossen wij het zo snel mogelijk voor je op.

  • Voorraad

Als je het via onze website kan bestellen, dan hebben we het op voorraad. Blijkt onze magazijnman niet te kunnen tellen? Dan vertellen we over de nieuwe levertijd, krijg je je geld terug of adviseren we je een goed alternatief. Het vervangend product mag je altijd retourneren.

  • Betaling

Zodra we jouw betaling ontvangen, gaan we aan de slag met jouw bestelling. Ook bij Klarna. 

  • Klachten

Ben je niet helemaal tevreden met onze producten of service? Laat het ons weten, dan lossen we het graag voor je op. Beschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk en het liefst met foto’s en/of video’s. Zo kunnen we je het beste helpen. Je ontvangt binnen 1 werkdag een reactie. Als we niet direct een antwoord hebben, laten we altijd weten hoeveel tijd we denken nodig te hebben. 

  • Geschillen

Komen we er samen niet? Jammer! Dan kun je de klacht voorleggen bij WebwinkelKeur. Zij doen nog een poging om het geschil op te lossen. Nog niet voldoende? Dan kan Webwinkelkeur je doorverwijzen naar een onafhankelijke geschillencommissie. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Die kosten zijn voor jou. Ook kan je gratis een klacht neerleggen bij het Europees ODR platform, te vinden op http://ec.europa.eu/odr.