Bestellen en betalen

Heb je meer vragen?

Geef een geldig e-mailadres op.
Dit is een verplicht veld

Bestellen doe je eenvoudig in 6 simpele stappen (of eigenlijk 5 voor jou):

  1. Kies je producten in onze winkel en selecteer het gewenste aantal;
  2. Klik dan op ‘In mijn winkelwagen’.
  3. Klaar met shoppen? Klik dan op het winkelmandje rechts bovenin.
  4. Controleer je bestelling en klik daarna op de knop ‘verder naar bestellen’.
  5. Vul je gegevens in en rond de bestelling af door te klikken op de knop ‘bestellen en betalen’.
  6. Goed gedaan! Wij gaan aan het werk. Je ontvangt van ons een bevestiging met wat je hebt besteld en verdere informatie over de bezorging.

Hulp nodig bij het maken van een keuze of krijg je een foutmelding? Laat het ons weten via hello@xivada.nl en we helpen je graag verder!

Foutje gemaakt in je bestelling of adresgegevens? Als de bestelling is geplaatst, is wijzigen niet meer mogelijk. Als de bestelling nog niet is ingepakt door ons magazijn, kunnen we deze in sommige gevallen nog annuleren. Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op!

Als de bestelling al is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren. Je kunt het product dan retourneren, zoals uitgelegd op deze pagina.

Als jouw bestelling nog niet is ingepakt, kunnen we het adres nog aanpassen. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging in het adres niet meer mogelijk. Wel kun je in sommige gevallen via de traceercode ervoor kiezen om het pakket te laten leveren bij een pakketpunt.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging per mail ontvangen. Na een bestelling ontvang je automatisch van ons een bevestiging per mail. Niet ontvangen? Controleer dan eerst de SPAM map. Niet gevonden? Neem dan even contact op via hello@xivada.nl.

Leuk dat je meerdere producten bij ons wilt bestellen! Op deze pagina vertellen we daar meer over.

Kortingscodes kun je invoeren in het winkelmandje. Klik op ‘Kortingscode inwisselen?’ en vul daar de code in. Als de code geldig is, wordt de prijs direct bijgewerkt in het winkelmandje. Caching!

De kortingscode is hoofdlettergevoelig. Controleer of je de juiste hoofdletters hebt gebruikt en/of er geen spaties te veel staan. Als de kortingscode niet werkt, dan is deze wellicht verlopen of voldoet deze niet aan de voorwaarden (bijvoorbeeld te laag bestelbedrag). Zou de code toch echt moeten werken? Neem dan even contact op en we kijken met je mee!

De meest gebruikte betaalmethode is iDeal. Je kunt ook kiezen voor Creditcard (Mastercard, VISA, American Express), Bancontact en SOFORT. Deze betaalmethoden zijn gratis.

We ondersteunen ook achteraf betalen via Klarna. De kosten hiervan hangen af van je bestelbedrag en worden getoond tijdens het afrekenen.

Via de webshop zijn alleen automatische betaalmethodes beschikbaar. Wil je liever het bedrag zelf overmaken? Dat kan!

Stuur even een mailtje naar hello@xivada.nl en stuur daarin mee welke artikelen je wilt bestellen. Wij berekenen het totaalbedrag en sturen onze rekeninggegevens toe. Je kunt ook een screenshot van de afrekenpagina maken zodat wij direct de artikelen en het totaalbedrag kunnen zien.

We gebruiken Mollie om de betaling van jouw bestelling te ontvangen. Mollie is de grootste betaalsoftware in Nederland – en zorgt voor een veilige betaalomgeving. Zij voldoen aan alle beveiligingsvoorwaarden zodat jouw betaling goed en veilig verloopt.

Na de bestelling ontvang je automatisch een e-mail met de factuur. Hierop zijn jouw ingevulde gegevens zichtbaar. Daarnaast laten we het bedrag inclusief en exclusief btw zien.

De factuur wordt automatisch per mail verzonden. Niet ontvangen? Controleer even de SPAM map en gebruik de zoekbalk in je mailbox om ‘Xivada’ te zoeken. Geen resultaat? Laat het weten via hello@xivada.nl en we versturen ‘m nogmaals.

Ja zeker. Om de btw te verleggen, voer je tijdens het afrekenen je Belgische btw-nummer in. Ons systeem verlegt dan automatisch de btw. Voorwaarde is wel dat het BTW nummer geregistreerd staat in VIES. https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=be

We streven er naar om je retour binnen 5 werkdagen, maar uiterlijk 10 werkdagen af te handelen. Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend.